Apply for position

ID 136: Asiakaspalveluinsinööri 4.11.2020

Vahvistamme Service-organisaatiotamme ja etsimme jälleen kasvavaan joukkoomme
ASIAKASPALVELUINSINÖÖRIÄ

Tulet vastaamaan After Sales- ja Service-sektorin asiakaspalvelusta ja myynnistä sekä asiakkaille annettavasta teknisestä tuesta. Asiakkaita meillä on ympäri maailman. Työhösi kuuluu mm. laitoskäynnit, kuljettimien kuntotarkastukset sekä huolto-, varaosa- ja modernisointiratkaisujen myynti asiakkaillemme. Teet modernisointiprojekteihin liittyvät alustavat mittaukset laitoksilla ja hoidat projekteja itsenäisesti loppuun asti.

Sinulla on jo useamman vuoden kokemus koneteknisestä/mekaanisesta suunnittelusta. Lisäksi sinulla on käytännön kokemusta laitoksista esim. huoltoon/asennuksiin liittyvissä tehtävissä. Taustasi voi olla joko paperi-, puunjalostus-, energia-, voimalaitos- tai konepajateollisuudesta. Kokemus kuljetinlaitteista on eduksi, arvostamme lisäksi hitsaustekniikan tuntemusta. Sinulla on sujuva englannin kielen taito, ruotsin kielen taito on sinulle merkittävä lisäetu.

Olet asiakaspalvelu- ja myyntihenkinen, ja nautit itsenäisestä työstä, jossa sinulla on paljon vastuuta. Tehtäväkenttänä koko maailma edellyttää matkustusvalmiutta. Sinulla tulee olla hyvät sosiaaliset taidot ja paineensietokyky.

Tarjoamme haastavan tehtävän alan johtavassa yrityksessä huipputuotteiden parissa. Saat luonnollisesti perusteellisen sisäänajon tehtäviisi. Organisaatioomme on eteenpäinpyrkivä ja meillä on kannustava työilmapiiri.

Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaa Raumasterissa huolto- ja varasosatoiminnoista vastaava päällikkö Hannu Rantapero, puh. 050 523 4212. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 30.11.2020 mennessä alla olevan lomakkeen kautta.

Contract Type Toistaiseksi voimassaoleva
Location Rauma, Finland
More Information Hannu Rantapero +358 50 523 4212
Application time ends 30.11.2020



I approve Terms

Upload a job application

For job applicant

Before sending the job application and its attachments please read the following text and give your acquiescence for us to deal with your personal information you provide to us.

Handling and storing of the applicant’s personal information

Personal information

Personal information means information that describes persons individual attributes. This information is combination of name, phone number, address, email or any other information that applicant has given during recruiting process.

Data content of recruiting portal

In the recruiting portal applicant fills his/her personal information. After filling the form applicant can upload application letter with attachments into the portal. Privacy policy statement concerning to recruiting process data repository can be found here.

Handling of information

Job applications sent through recruiting portal are moved automatically to corporate’s internal human resources department’s information system. Applications and attachments are only handled by employees working with recruiting process and applications are removed from system after six months. Human resources department will inform applicants about the result of the process.

Approval

According to GDPR, applicant must give his/her approval for register’s administrator to collect, handle and save applicant’s personal information. Raumaster is register’s owner by maintaining recruiting portal for corporate’s open positions and for that reason collects job applicant’s personal information, job applications and related attachments.

By clicking the I approve Terms at the end of the application form, applicant gives approval to Raumaster to handle his/her personal information which is related to application. Applicants approval is registered to applications metadata.

Correcting applications details or cancelling approval

Applicant can change and correct applications details, send additional attachments or cancel given approval to handle personal information by sending email to rekry@raumaster.fi.